chceauto.pl
x
Mercedes-AMG C43 4MATIC

Mercedes-AMG C43 4MATIC

Porady i rynek
Redakcja ChceAuto.pl 2018-03-05
Mercedes-AMG C 43 4MATIC doczekał się właśnie kuracji odmładzającej. Oprócz kilku zmian stylistycznych auto otrzymało również zastrzyk dodatkowej mocy.

Mercedes-AMG C43 4MATIC
Mercedes-AMG C43 4MATIC
Zmodernizowany model wyróżnia się nową osłoną chłodnicy. Poznamy ją po zmienionym znaku firmowym – duże, satynowe, logo producenta przechodzi w podwójne, przecinające grill, ożebrowanie wlotu powietrza. Inne są też kształty reflektorów i – zoptymalizowane pod kątem przepływu powietrza – wloty w zderzaku.

Mercedes-AMG C43 4MATIC
Mercedes-AMG C43 4MATIC
Z tyłu zmieniły się głównie: dyfuzor, spoiler tylnej klapy (teraz jest lakierowany pod kolor nadwozia). Inne są też 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich (opcjonalnie 19 cali), które – w zależności od życzenia nabywcy – mogą być lakierowane na jeden z pięciu kolorów.

We wnętrzu samochód powita kierowcę czarną perforowaną skórą łączoną z alcantar, czarną podsufitką i kontrastowymi, czerwonymi przeszyciami. Czerwone są też pasy bezpieczeństwa i przeszycia – opcjonalnych – jednoczęściowych foteli AMG Performance. Styliści zdecydowali się też na nowy wzór kierownicy wyposażonej w dotykowe przełączniki Touch Control.

Mercedes-AMG C43 4MATIC
Mercedes-AMG C43 4MATIC
Źródłem napędu pozostał podwójnie doładowany silnik V6 o pojemności 3,0 l. Jednostka może się jednak pochwalić zwiększoną o 23 KM mocą. Oznacza to, że kierowca ma teraz do dyspozycji 390 KM (przy 6100 obr./min) i maksymalny moment obrotowy 520 Nm. Auto z nadwoziem sedan osiąga setkę w 4,7 s. Kombi potrzebuje na to 4,8 s. W obu przypadkach maksymalna prędkość ograniczona została do 250 km/h.

Standardowe wyposażenie obejmuje zautomatyzowaną, dwusprzęgłową przekładnię AMG SPEEDSHIFT TCT 9G i układ napędu na obie osie 4MATIC.


Mercedes-AMG C43 4MATIC - GALERIA ZDJĘĆ

Mercedes-AMG C43 4MATICMercedes-AMG C43 4MATICMercedes-AMG C43 4MATICMercedes-AMG C43 4MATICMercedes-AMG C43 4MATICMercedes-AMG C43 4MATICMercedes-AMG C43 4MATICMercedes-AMG C43 4MATICMercedes-AMG C43 4MATICMercedes-AMG C43 4MATICMercedes-AMG C43 4MATICMercedes-AMG C43 4MATIC

Zobacz także

Mercedes-AMG CLE 53 4MATIC+. Polskie ceny

Mercedes-AMG CLE 53 4MATIC+. Polskie ceny 2024-01-31

Sportowe, dwudrzwiowe coupé napędza sześciocylindrowy rzędowy silnik o pojemności 3.0, wspomagany podwójnym doładowaniem z dodatkową elektryczną sprężarką, który wytwarza moc 330 kW (449 KM) oraz maksymalny moment obrotowy 560 Nm (z funkcją...
Mercedes-AMG GLC Coupe. Nowość

Mercedes-AMG GLC Coupe. Nowość 2023-09-26

Mercedes-AMG GLC Coupe to nowa odmiana nadwoziowa tego modelu. Różnica sprowadzają się oczywiście do tylnej części nadwozia, gdzie znajdziemy szybciej opadającą linię dachu.Mercedes-AMG GLC debiutował latem 2023 roku. Samochód pojawił się dwóch...
Mercedes CLE. Model, który zastąpi dwa

Mercedes CLE. Model, który zastąpi dwa 2023-07-27

Mercedes CLE to samochód coupe, który zastąpi klasę C Coupe oraz klasę E Coupe. Jest to zupełnie nowy model, pojazdu o takim oznaczeniu nigdy jeszcze nie było w gamie niemieckiej firmy.Mercedes CLE jest wynikiem racjonalizatorskiego podejścia. Zamiast...
TEST: Mercedes Klasy C 300d - aspiracje do arystokracji

TEST: Mercedes Klasy C 300d - aspiracje do arystokracji 2023-05-15

Obecna gama limuzyn Mercedesa zaprojektowana została w myśl wspólnej koncepcji stylistycznej, przez co Klasa C, E i S dla osoby niezorientowanej w tym temacie nie będzie wcale aż tak łatwa do rozróżnienia. Może się wydawać, że dla klientów Klasy C...
Mercedes-AMG S 63 E Performance. Najmocniejszy w historii

Mercedes-AMG S 63 E Performance. Najmocniejszy w historii 2022-12-16

Mercedes-AMG S 63 E Performance to najmocniejsza klasa S w historii tego modelu. Samochód wyposażony jest w hybrydowy napęd AMG E Performance, który łączy 4,0-litrowy silnik AMG V8 biturbo z silnikiem elektrycznym oraz baterią HPB.4,0-litrowy silnik...
Mercedes-AMG C 63 SE Performance. Koniec z V8, czas na R4!

Mercedes-AMG C 63 SE Performance. Koniec z V8, czas na R4! 2022-09-25

Mercedes-AMG C 63 SE Performance to najmocniejszy wariant klasy C. Niestety, pod maską nie znajdziemy już potężnego silnika V8, a zaledwie dwulitrową jednostkę czterocylindrową.Normy emisji spalin są nieubłagane, a kary za ich łamanie potężne....

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS